דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי מכשור ובקרה 

מאת    [ 05/02/2012 ]

מילים במאמר: 326   [ נצפה 2115 פעמים ]

לימודי מכשור ובקרה

אם אתם נמצאים בשלב בחיים שלכם שבו אתם מחפשים לעצמכם מסלול לימודים שיאפשר לכם לרכוש מקצוע איכותי, מעניין ומשתלם לחיים, שווה לכם לשקול ללמוד לתואר של הנדסאי מכשור ובקרה.

מדובר בתחום מרתק אשר משלב בין תחומים שונים כמו רובוטיקה, חשמל, אלקטרוניקה ועוד נושאים מרתקים אחרים. מדובר בלימודים אותם ניתן להשלים בתוך מספר שנים, כאשר הלימודים נערכים בדרך כלל מספר ימים בשבוע, בכל פעם כמה שעות. בזמן הלימודים הסטודנטים נפגשים עם מרצים אשר מעבירים להם קורסים תיאורטיים ומעשיים, אשר מאפשרים להם בתום הלימודים לרכוש מספיק ידע כדי להפעיל בעצמם מערכות ממוחשבות רב תחומיות.

מכיוון שמדובר בתחום מולטי-דיסיפלינרי, הרי שלפני הבוגרים עומדות הזדמנויות עבודה רבות בתום הלימודים - ויש כיום ביקוש רב לבעלי תארים מתקדמים אשר למדו לתואר הנדסאי מכשור ובקרה בחברות רבות בתחומי התעשייה, בין השאר חברות שעוסקות בתחומים כמו תקשורת סלולרית, אנרגיה, אקלים ותחומים דומים. הביקוש הזה צפוי רק לגדול בשנים הבאות ככל שעולם התעשייה  הופך ליותר ויותר טכנולוגי. מדובר באחד המקצועות העתידיים המבטיחים ביותר, כמו למשל מקצועות דוגמת פיתוח לאנדרואיד ואייפון, ייעוץ משכנתאות, רפואה משלימה וכו'.

במסגרת הלימודים לתואר הנדסאי מכשור ובקרה תלמדו, בין השאר, נושאים כמו מתמטיקה, מערכות ספרתיות, אוטומציה, פיקוד חשמלי ותורת החשמל. הלימודים לתואר הנדסאי דורשים בסופו של דבר הכרה, אשר מתקבלת באמצעות מעבר של בחינה ממשלתית וכן פרוייקט גמר.

אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים על האפשרויות ללמוד לתואר הנדסאי מכשור ובקרה, אתם יכולים ללבקר באתר של מכללת "עתיד" הנדסאים, המכללה המובילה בארץ בכל הקשור ללימודי תואר הנדסאי מכשור ובקרה. במכללה מתקיימים זה מספר שנים מסלולי לימוד לתואר זה, אשר הניבו עד עתה מספר גדול של בוגרים אשר השתלבו כבר בתפקידים בכירים במשק הישראלי בחברות תעשיה רבות.

כדי להתקבל ללימודים יש צורך בתעודת בגרות או בציון של מכינה טכנולוגית, או לחלופין 12 שנות לימוד – וזאת בעבור בני 35 ומעלה. הלימודים לתואר הנדסאי מכשור ובקרה נפתחים במכללת "עתיד" פעמיים בשנה, בחודשים אוקטובר ומרץ, בהתאם למועדי הבחינות הממשלתיות. ישנם מסלולים שנמשכים שנתיים או שלוש, כך שתוכלו לבחור בזה שמתאים ללוח הזמנים שלכם. בהצלחה!

 

ליאת כהן,
עורכת תוכן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב